Platforma e manaxhimit të përmbajtjes Xerox Docushare

on

Xerox® DocuShare® – Transformoni proceset dhe bëni që puna… të rrjedhë për një biznes të përmirësuar dhe elastik.

Pse DocuShare?

Xerox® DocuShare® ofron platformën ideale të menaxhimit të përmbajtjes qendrore për transformimin tuaj dixhital. DocuShare e bën të lehtë fillimin e dixhitalizimit të skedarëve të letrës dhe automatizimin e proceseve kyçe për të reduktuar detyrat manuale dhe për të lejuar punonjësit dhe palët e jashtme të interesit në çdo vend që të kenë akses në përmbajtjen që u nevojitet.

DocuShare me një shikim

Regjistroni përmbajtje të strukturuar dhe të pastrukturuar thjesht dhe pa probleme për të ndihmuar zyrën tuaj të bëhet dixhitale.
Menaxhoni informacionin dhe pajtueshmërinë me lehtësi – kategorizoni, ruani dhe organizoni përmbajtjen e biznesit gjatë gjithë ciklit të tij jetësor.
Bashkëpunoni më mirë dhe promovoni komunikimin përmes aftësive të bashkëpunimit në nivel dokumenti që ndihmojnë ekipet të punojnë në mënyrë më efikase.
Mbani informacionin të sigurt, mbroni të dhënat e ndjeshme dhe minimizoni rrezikun e organizatës suaj me gjurmimin, raportimin dhe ruajtjen e auditueshme.
Qasuni çdo gjëje, në çdo kohë, kudo me aftësi të fuqishme kërkimi për të gjetur përmbajtje kritike për biznesin në çdo pajisje.

Përfitimet e DocuShare

Transformimi dixhital progresiv

Me DocuShare, mund të ndërtoni me lehtësi procese të reja pune që reduktojnë letrën, duke eliminuar mangësitë e gjata dhe të prirura për gabime të futjes manuale të të dhënave. Plus, format e internetit efikase, intuitive dhe miqësore me celularin mund të vendosen për të krijuar flukse pune plotësisht të dixhitalizuara, të automatizuara, si porositë e shitjeve, aplikimet për punë, rimbursimet e shpenzimeve, etj.

Lidhuni dhe bashkëpunoni

Me DocuShare përmbajtja është e aksesueshme në çdo kohë, kudo në çdo pajisje për kolegët dhe më gjerë. Meqenëse asnjë biznes nuk është një ishull, shtrihuni jashtë organizatës suaj te palët e treta me qetësi që lejet e aksesit sigurojnë që të ndani vetëm atë që dëshironi.

Përmbajtje me vlerë të siguruar

Pavarësisht nëse zgjidhni renë kompjuterike ose hosting të lokalizuar, kontrollet e fuqishme të aksesit sigurojnë që vetëm përdoruesit e autorizuar të shohin përmbajtjen e disponueshme për ta. Për më tepër, ai automatizon rishikimin, përditësimin dhe asgjësimin e dokumenteve tuaja kritike për biznesin, duke siguruar që auditimi dhe pajtueshmëria janë një ushtrim më i thjeshtë dhe më i lehtë.

Kontaktoni dhe zbuloni se si specialistët tanë të menaxhimit të përmbajtjes mund të zbatojnë një zgjidhje DocuShare për të optimizuar rrjedhën tuaj të punës dhe për të mbrojtur të ardhmen organizatën tuaj.

Studimet e rasteve

Si e ndihmoi DocuShare një prodhues 99-vjeçar mobiljesh të digjitalizonte 500,000 dokumente

Ndryshimi është i vështirë kur ke qenë për aq kohë sa Fairfield Chair. Por kompania e dinte se duhej të transformonte proceset e saj në vendin e punës për të qëndruar në krye në epokën dixhitale.

Lexo më shumë

Si i ndihmoi DocuShare shërbimet financiare të çliroheshin nga letra

Shihni se si firma e shërbimeve financiare, Freedman & Co., përdori DocuShare për të dixhitalizuar dhe menaxhuar me lehtësi vëllimet e skedarëve të ndjeshëm të klientëve, duke ndihmuar përfundimisht në nxitjen e një dekade rritjeje.

Lexo më shumë

Çmimet

DocuShare u rendit si Lider

DocuShare njihet si zgjedhja kryesore në Menaxhimin e Përmbajtjes së Ndërmarrjeve (ECM).

G2 dhe Grupi i Kërkimeve Info-Tech e njohin DocuShare si një lider në ECM.

DocuShare përfshihet në çmimin e Linjës së Vitit të Softuerit të Imazhe të Dokumentit të BLI-së 2021. Mësoni më shumë rreth Document Imaging Software Line of the Year award.

Burimi: G2 Pranverë 2021 Raportet dhe Pranverë 2021 Raporti ECM Emotional Footprint nga SoftwareReviews, G2 është një ndarje e firmës kërkimore dhe këshilluese të IT Info-Tech Research Group.

This image has an empty alt attribute; its file name is CCS-New-2.jpg

This image has an empty alt attribute; its file name is simple_md_20210607090557.png

©2021 Xerox Corporation. Të gjitha të drejtat e rezervuara. Xerox® dhe DocuShare® janë marka tregtare të Xerox Corporation në Shtetet e Bashkuara dhe/ose vende të tjera.

Read More

Çojeni organizatën tuaj në nivelin tjetër dixhital që të mos mbështeteni më në letër dhe proceset manuale.

on

Sot organizatat kanë akses në më shumë teknologji dhe informacion se kurrë më parë. Xerox® DocuShare® është krijuar për të maksimizuar këtë potencial; një platformë e menaxhimit të përmbajtjes për të çuar më tej grupet e punës për të minimizuar telashet dhe zhgënjimin e flukseve manuale të punës.

Fuqizimi i rrjedhave të punës

Me DocuShare çdo përdorues është i autorizuar të bëjë më shumë duke automatizuar detyrat e përsëritura që eliminojnë hapat joefikas dhe të prirur ndaj gabimeve që humbin kohë dhe para. Plus, flukset intuitive të punës mund të krijohen për të dërguar njoftime, për të drejtuar automatikisht skedarët në vendndodhjen e duhur, madje edhe për të menaxhuar ciklin e jetës duke i liruar përdoruesit për detyra më produktive.

Përtej zyrës

Bashkëpunoni me anëtarët e ekipit dhe palët e jashtme kudo, në çdo kohë. Ndarja e dokumenteve dhe rrjedhave të punës është e lehtë dhe e sigurt, duke i lejuar organizatës suaj të kontrollojë aksesin në mënyrë të qartë. Kjo do të thotë se puna mund të kryhet në bashkëpunim pa asnjë kompromis për privatësinë dhe sigurinë e të dhënave tuaja.

Mbroni biznesin tuaj

DocuShare është ndërtuar për të siguruar përmbajtjen e vlefshme që i besohet. Pavarësisht nëse zgjidhni renë kompjuterike ose hosting të lokalizuar, kontrollet e fuqishme të aksesit sigurojnë që vetëm përdoruesit e autorizuar të shohin përmbajtjen e disponueshme për ta. Për më tepër, ai automatizon rishikimin, përditësimin dhe asgjësimin e dokumenteve tuaja kritike për biznesin, duke siguruar që auditimi dhe pajtueshmëria janë një ushtrim më i thjeshtë dhe më i lehtë.

Mësoni më shumë rreth Docushare


This image has an empty alt attribute; its file name is simple_md_20210607090557.png

©2021 Xerox Corporation. Të gjitha të drejtat e rezervuara. Xerox® dhe DocuShare® janë marka tregtare të Xerox Corporation në Shtetet e Bashkuara dhe/ose vende të tjera.

Read More

Dixhitalizoni dhe automatizoni proceset e bazuara në letër për të krijuar një biznes më elastik.

on

Si i përgatitni proceset e biznesit tuaj për t’u bërë gati për rritje?

Përmbajtja dixhitale është thelbësore për kryerjen e punës në çfarëdo forme që duhet – dokumente, forma, imazhe, video… Me anëtarët e ekipit dhe palët kryesore të interesuara të shpërndarë gjithnjë e më shumë, Xerox® DocuShare® ofron platformën ideale qendrore të menaxhimit të përmbajtjes për të nisur udhëtimin tuaj të transformimit dixhital. DocuShare e bën të lehtë fillimin e dixhitalizimit të skedarëve të letrës dhe automatizimin e proceseve kyçe për të reduktuar detyrat manuale dhe për t’i lejuar individët në çdo vend të kenë akses në përmbajtjen që u nevojitet.

Transformim dixhital pa probleme
Proceset ekzistuese të shkallëzuara të bazuara në letër mund të digjitalizohen në mënyrë progresive për të rrjedhur në procedurat e kompanisë për të shmangur ndërprerjet. DocuShare asimilon lehtësisht skedarët nga printerët shumëfunksionalë, skanerët desktop, madje edhe pajisjet celulare dhe, pasi të konvertohen, të gjithë skedarët tuaj tani lëshohen për automatizimin e rrjedhës së punës.

Transformoni në një mënyrë më të mirë
Së bashku me DocuShare, proceset e reja të punës dixhitale krijohen lehtësisht për të ndihmuar në heqjen e nevojës për letër. Ndër përfitimet e tjera, kjo eliminon kohën, koston, gabimet dhe mangësitë e futjes manuale të të dhënave. Në vend të kësaj, vendosni forma web efikase, intuitive dhe miqësore për celularin për të bërë flukse pune plotësisht të dixhitalizuara, të automatizuara, si porositë e shitjeve, aplikimet për punë, rimbursimet e shpenzimeve dhe më shumë.

Lidhuni dhe bashkëpunoni
Pavarësisht nëse zgjidhni hostimin në cloud ose e menaxhoni vetë, përmbajtja është e sigurt dhe e aksesueshme në çdo kohë, kudo në çdo pajisje për kolegët dhe më gjerë. Meqenëse asnjë biznes nuk është një ishull, shtrihuni jashtë organizatës suaj te palët e treta me qetësi që lejet e aksesit sigurojnë që të ndani vetëm atë që dëshironi.

Mësoni më shumë rreth Docushare


This image has an empty alt attribute; its file name is simple_md_20210607090557.png

©2021 Xerox Corporation. Të gjitha të drejtat e rezervuara. Xerox® dhe DocuShare® janë marka tregtare të Xerox Corporation në Shtetet e Bashkuara dhe/ose vende të tjera.

Read More

Reduktimi i ndikimit në mjedis përmes inovacionit. Teknologjia Xerox® ConnectKey®

on

Dizajni i printerëve dhe zgjidhjeve Xerox përfshin përparësitë mjedisore – është më mirë për mjedisin, përdoruesit dhe biznesin. Thjeshtimi i punës, përmirësimi i produktivitetit dhe lidhja e botës fizike dhe dixhitale pa ndikuar negativisht në mjedis, shëndetin dhe sigurinë e njeriut.

Përpiqen të tejkalojnë eko-çertifikatat më të njohura në botë
Të gjithë Printerët Xerox® AltaLink® dhe VersaLink® janë vlerësuar me EPEAT dhe arrijnë çertifikimin në numrin më të lartë të vendeve. EPEAT kombinon kritere gjithëpërfshirëse për dizajnin, prodhimin, përdorimin e energjisë dhe riciklimin me verifikimin e vazhdueshëm të pavarur.

Ndërtuar për të zgjatur dhe për të zvogëluar ndikimin
Toneri më i gjatë dhe me kapacitet të lartë, daullet dhe shishet e tonerit të mbeturinave zvogëlojnë sasinë e materialeve të konsumit të zëvendësueshëm të përdorur.

Kërkesat e reduktuara për burimet
Prodhuar për të ulur konsumin e energjisë si dhe për të siguruar aftësi të reja të aplikacioneve për të thjeshtuar rrjedhën e punës dhe për të zvogëluar përdorimin e letrës është e mirë për biznesin tuaj dhe mjedisin.

Performancë e qëndrueshme
Printerët Xerox ofrojnë përfitime mjedisore pa cenuar performancën, cilësinë ose besueshmërinë. Dhe tiparet e kursimit të energjisë dhe letrës së këtyre makinave sjellin vlerë, efikasitet dhe fleksibilitet në vendin tuaj të punës.

Zbuloni zgjidhje Xerox për vendin tuaj të punës

© 2020 Korporata Xerox Të gjitha të drejtat e rezervuara. Xerox®, AltaLink®, VersaLink® dhe ConnectKey® janë marka tregtare të Xerox Corporation në Shtetet e Bashkuara dhe / ose vende të tjera.


Read More

Një qasje gjithëpërfshirëse dhe proaktive ndaj sigurisë. Teknologjia Xerox® ConnectKey®.

on

Me kërcënime të vazhdueshme për sigurinë që vazhdojnë të përhapen, siguria është një përparësi kryesore për çdo biznes. Printerët Xerox® AltaLink® dhe VersaLink®, me qasjen holistike të ConnectKey® Technology, mbron printerët, të dhënat dhe dokumentet. Kjo është arsyeja pse qeveritë dhe bizneset më të sigurta zgjedhin printerët Xerox.

Parandaloni hyrjen e paautorizuar
Grupi i plotë i aftësive parandalon sulmin keqdashës ose hyrjen e paautorizuar në printer – të gjitha pikat e mundshme të hyrjes janë të siguruara.

Zbuloni sjellje të dyshimtë ose dashakeqe
Testi Gjithëpërfshirës i Verifikimit të Firmware siguron alarme nëse janë zbuluar ndonjë ndryshim të dëmshëm në printer për të penguar sulmet para se ato të ndodhin.

Mbroni të dhënat dhe dokumentet
Parandaloni transmetimin e qëllimshëm ose të paqëllimtë të të dhënave kritike te palët e paautorizuara.

Partneritetet e jashtme
Duke partnerizuar dhe bashkëpunuar ngushtë me më të mirët në industri – McAfee * dhe Cisco – sigurohet një siguri gjithëpërfshirëse që shkon përtej bazave.

Zbuloni zgjidhje Xerox për vendin tuaj të punës

  • Xerox® AltaLink®

© 2020 Korporata Xerox Të gjitha të drejtat e rezervuara. Xerox®, AltaLink®, VersaLink® dhe ConnectKey® janë marka tregtare të Xerox Corporation në Shtetet e Bashkuara dhe / ose vende të tjera.


Read More

Shërbime Inteligjente për Vendin e punës. Aplikacione.

on

Mënyra të reja për të drejtuar proceset e dokumenteve dhe për të përmirësuar rrjedhën dixhitale të punës

Transformimi dixhital është i ndryshëm për të gjithë. A jeni vetëm në proces, apo keni bërë tashmë përparim të konsiderueshëm? Kudo që të jeni në udhëtimin tuaj të transformimit dixhital do të zbuloni shumë gjëra që mund të përtëriten dhe përmirësohen.

Pronarët e bizneseve me madhësi të vogël në të mesme, ekipet e ndërmarrjeve IT dhe drejtuesit e departamenteve vazhdimisht po shikojnë mënyra të reja për të përfituar nga aftësitë e reja të rrjedhës së punës dixhitale për të dhënë efikasitet dhe produktivitet të përmirësuar. Çelësi për një transformim dixhital të suksesshëm është sigurimi i përmirësimeve më të fundit, si aplikacionet e rrjedhës së punës që çojnë në mënyra të reja të punës, në mënyrë më produktive dhe më të sigurt, ndërsa krijojnë një përvojë të përmirësuar të klientit dhe punonjësve.

Dixhitalizoni Rrjedhën e Punës së Dokumentit duke përdorur Asistentët e Punës

Kemi harruar prej kohësh që një celular është thjesht një telefon. Ku do të ishim pa aplikacione? Në të njëjtën mënyrë, vendi i sotëm inteligjent i punës ka evoluar përtej aftësisë së një printeri në vetvete për të përmbushur nevojat e dokumentit dhe kërkesat e produktivitetit të forcës së punës moderne, të lëvizshme, gjithnjë të lidhur. Ne kemi ndaluar së menduari për një printer si një pajisje printimi e pavarur, specifike për detyrat. Soshtë shumë më tepër se kaq. Shtë një platformë për inovacionin dixhital të punës – një asistent i zgjuar në vendin e punës.

Ristrukturimi i proceseve të biznesit
Teknologjia Xerox® ConnectKey® është platforma perfekte për të ofruar këtë risi. Ajo lidh botën fizike dhe dixhitale dhe transformon pajisjet tradicionale të printimit në asistentë të lidhur të vendit të punës që adresojnë nevojat e vendit modern të punës inteligjente. Rrjedhat e punës së automatizuar të personalizuar të portofolit, qasja me një prekje në re, gatishmëria e celularëve, aplikacionet e përshtatura dhe tiparet me shumë shtresa ndihmojnë në përmirësimin e produktivitetit, efikasitetit dhe sigurisë tuaj.

Me këto aftësi, ekipet tuaja mund të bëjnë më shumë sesa të shtypin, skanojnë ose kopjojnë – ato mund të lidhen si kurrë më parë. Pajisjet inteligjente të lidhura me teknologjinë ConnectKey® me aplikacione të reja tani mund t’i fuqizojnë punonjësit për të trajtuar proceset e tyre më të zapping si Kontabiliteti, Faturimi, Shpenzimet dhe Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin (CRM) dhe të jenë më produktivë dhe më të lidhur.

Aplikacionet e reja e bëjnë punën e vjetër më të lehtë
Me Xerox ConnectKey®, proceset bëhen të automatizuara, pasi printerët me shumë funksione shndërrohen në hapësira për shumë aplikacione të dobishme si:
• Aplikacioni Xerox® Connect për Salesforce: Hyni në Salesforce CRM menjëherë në pajisjen e printimit. Vendosni dhe ndani informacionin e menaxhimit të shitjeve në dosjet e klientit duke skanuar dokumentet direkt në Salesforce.
• Aplikacioni Xerox® Audio Documents: Shndërroni në mënyrë të sigurt kopjimin në skedarë audio, kështu që udhëtarët, multitaskerat ose entuziastët e audios mund të dëgjojnë gjatë lëvizjes ose kur leximi nuk është një mundësi.
• Aplikacioni Xerox® Connect për Concur: Gëzoni rimbursimin e shpenzimeve pa sherr me skanimin me shumë marrje. Të dhënat e faturave ekstraktohen në një raport shpenzimesh.
• Aplikacioni Xerox® Forms Manager: Thjeshton menaxhimin e formave të shumëfishta ndërsa zvogëlon rreziqet e paraqitjes me bazë letre. Me aftësi inteligjente të rrugëzimit përmes kodeve QR të ngulitura, format e skanuara drejtohen automatikisht në adresën e duhur të postës elektronike.
• Aplikacioni Xerox® Auto-Redaction: Anonimizoni të dhëna private ose konfidenciale nga dokumentet tuaja. Shabllonet e thjeshtë heqin të dhënat në të gjithë dokumentin.

Pajisjet që lejojnë teknologjinë ConnectKey® mbështesin funksione të zakonshme që punojnë në mënyrë të ngjashme në çdo pajisje, kështu që përdoruesit të mësojnë aplikacione vetëm një herë dhe t’i zbatojnë ato në të gjithë flotën. Rrëshqitni dhe trokitni nëpër rrugën tuaj të thjeshtuar të punës në një ekran të madh, me ngjyra, si tablet. Kur një rrjedhë pune dixhitale udhëton nëpër një flotë të pasuruar me teknologjinë ConnectKey®, përvoja e përdoruesit është gjithmonë e qëndrueshme – pavarësisht nga modeli – dhe asgjë nuk inkurajon produktivitetin si një proces i njohur.

Dhe kjo është një nga shumë arsyet që Keypoint Intelligence kohët e fundit njohu Xerox si udhëheqësin 2019-2020 në Platformën MFP dhe Ekosistemin e Aplikacioneve.

Atëherë, çfarë po pret? Na kontaktoni për të mësuar më shumë se si aplikacionet e rrjedhës së punës Xerox® mund t’ju ndihmojnë të modernizoni proceset e dokumentit tuaj dhe të përmirësoni rrjedhën tuaj dixhitale.


Read More